Designerul Simone Rocha și H&M au decis să-și onoreze colecția realizată în colaborare printr-o experiență inedită, artistică și inovatoare. Pentru a urma măsurile de siguranță și distanțare socială, s-a ales renunțarea la evenimentul global fizic în favoarea unei celebrări digitale – o experiență pop-up AR. Aceasta este o creație experimentală, fiind prima de acest gen – o modalitate dinamică de a aduce arta, moda și o serie de figuri iconice în casele invitaților, prin intermediul tehnologiei.
Experiența digitală este activată printr-o serie de cărți în ediție limitată realizate în colaborare cu M/M Paris și renumita artistă britanică Faye Wei Wei, care de asemenea face parte din campania Simone Rocha x H&M. Un număr de cinci lucrări complexe create de către Wei Wei sunt parte din aceste cărți, servind drept fundal pop-up pentru o distribuție de personaje talentate care prind viață prin codul QR, conturând astfel colecția Simone Rocha x H&M printr-o experiență AR.
Distribuția este diversă și maiestuoasă, reflectând multitudinea persoanelor care apreciază creațiile designerului Simone Rocha – Helena Bonham Carter, Barry Keoghan, Francesca Hayward, Kaia Gerber, Rowan Blanchard, Paloma Elsesser, Kelsey Lu, surorile Laila și Nadia Gohar, Omari Douglas, Djenaba, Jess Maybury, Nancy Andersen, Lily Ashley și Hugo Hamlet de la Voo Le Voo, William De Val Darby și însăși Faye Wei Wei, care apare în miniatură în fața propriilor tablouri. Actori talentați, dansatori, modele și muzicieni – acest spectru larg de personalități evidențiază amploarea colecției; este pentru prima dată când Rocha oferă o garderobă completă pentru întreaga familie, incluzând piese vestimentare și accesorii pentru femei, bărbați și copii.
Cărțile reflectă talentul lui Rocha de a întrepătrunde în creațiile sale arta și pictura și de asemenea, tematica optimistă, veselă și inclusivă. Sunt o celebrare a inovației – o oportunitate de a interacționa cu invitații virtuali și de a reflecta asupra pieselor și accesoriilor superbe din colecție, totul în siguranța propriei locuințe.
,,Acest an ne-a impus tuturor să privim lucrurile dintr-o perspectivă diferită și să găsim noi modalități de a lucra și de a socializa. Sunt încântată să am posibilitatea de a celebra colaborarea mea cu H&M printr-o manieră atât de inovatoare, folosind cea mai bună tehnologie AR pentru a aduce o distribuție atât de uimitoare de figuri direct în casele oamenilor. Mi-am dorit ca această colecție să revoce entuziasmul de a ne îmbrăca și a ne întâlni cu familia, prietenii și cei dragi, și sper că acest eveniment digital subliniază aceeași idee, provocând un moment de reflexie asupra artei, frumuseții, celebrării și a fericirii.”, declară Simone Rocha
,,Acesta este unul dintre cele mai inovatoare evenimente pe care le-am creat vreodată la H&M. Suntem încântați să lucrăm cu talente incredibile la prima experiență AR din industria modei, marcată printr-o serie de cărți în stil pop-up. Colecția prinde viață cu ajutorul tehnologiei AR și este minunat să vedem cum pasiunile și inspirațiile lui Simone – de la artă, până la familie, meșteșuguri și muzică – se întrepătrund în acest proiect incredibil. Este o nouă abordare a unui eveniment sau chiar a unei prezentări de modă!”, declară Ann-Sofie Johansson, H&M
Colecția Simone Rocha x H&M va fi disponibilă exclusiv pe hm.com începând cu data de 11 martie.