Parfumeria de nișă este o experiență atrăgătoare pentru iubitorii de frumusețe și cunoscătorii de mirosuri. Anca Andreea Nare, Senior Manager Niche Parfumerie, vine cu detalii prețioase despre piața parfumurilor de nișă, despre brandurile-vedetă ale sezonului și nu numai…

Spuneți-ne trei lucruri interesante despre parfumeria de nișă?

Parfumurile de nișă erau deja disponibile chiar înainte ca parfumurile de designer să devină populare. Acestea au fost folosite de familii regale și de oameni nobili, cum ar fi Regina Victoria și Regina Elisabeta I. Printre cele mai populare parfumuri de nișă sunt cele care se concentrează pe o singură notă, în special cele cu miros de trandafiri, oud sau de vanilie. Parfumurile de nișă au o distribuție selectivă și nu se găsesc aproape niciodată în magazinele care vând produse de parfumerie în masă, premium sau lanțuri mari de magazine.

2. Parfumeria artistica nu este foarte cunoscută în România. Cum ați decis să mergeți pe acest segment și cum funcționează până acum?

Căutarea noastră pentru acel miros a fost o călătorie pe tot parcursul vieții. Există ceva aparte la un miros unic care te face în fiecare zi să zâmbești. De la nașterea noastră, suntem unici. Ne distingem prin aspectul, caracterul, comportamentul și preferințele noastre. Niche Parfumerie este de convingerea că un parfum ar trebui să reflecte personalitatea noastră. Niche Parfumerie nu este o parfumerie standard, este experiență unică și atipică în parfumeria artistica, obiecte și accesorii care reprezintă o raritate.

Niche Parfumerie este despre valoare și nu despre brand, despre calitate și nu despre marketing. Compania nu a fost concepută cu scopul profitului iminent, creștem de la an la an, suntem pasionați și ne bucurăm împreună cu clienții noștri de case de parfumuri interesante și creative și de faptul ca am putut aduce în Romania o selecție curentă de branduri artistice, independente și rare.

3. Lumea esențelor olfactive este plină de surprize. Care este amestecul care v-a cucerit pe voi?

Ați auzit de Unum But_Not_Today? Un parfum lansat în luna septembrie de Filippo Sorcinelli, un artist în adevăratul sens al cuvântului, iar marca sa, UNUM, este un atelier care creează parfumuri pline de conexiuni emoționale, inspirate din aventurile sale în muzica la orga, pictură și croitorie (Filippo Sorcinelli este fondatorul LAVS care creează și proiectează articole de îmbrăcăminte liturgică, inclusiv vesmintele pentru Papa Benedict al XVI-lea și Papa Francisc.). Unum But_Not_Today este un Extrait de Parfum inspirat de film-ul lui Hannibal. Un complet de acorduri metalice, sângeroase, 47 de note de sânge și 15 note de crin alb au fost folosite până la atingerea efectului final. Un miros unic, ce nu se încadrează în metoda de creație tradițională a parfumeriei, ci se îmbarcă pe un drum original și definește noi bariere ale parfumeriei artistice.

4. Care sunt brandurile vedetă de la Niche Parfumerie?

Parfumeria noastră are multe vedete, portofoliul de branduri este foarte diversificat și complementar, de la oriental la molecular, de la clasic franțuzesc la creații cu frankincense, fiecare este special, artistic și diferit. Cel mai renumit brand din punct de vedere istoric al portofoliului nostru este Nicolai Parfums de Createur. Înfințat de Patricia Nicolai, strănepoata legendarului Pierre Guerlain și cea mai experimentată stea a parfumeriei de nisa. Simțul excelent al compoziției este semnul ei distinctiv. Aromele ei, realizate numai cu cele mai bune materiale, sunt pline de subtilitate, nuanțe și tranziții armonioase pe măsură ce se dezvoltă pe piele. Delicate și complexe, și-au câștigat respectul unanim în lumea parfumeriei franceze. Patricia de Nicolai a fost prima femeie care a primit premiul celui mai bun parfumier internațional de la Societatea franceză de parfumieri. Eleganțele creații Parfums de Nicolai sunt capodoperele producției de parfumuri contemporane franceze create cu un gust impecabil!

5. Care este cel mai Hype brand în magazin ?

La momentul actual este Jeroboam. Povestea lui a început cu o întrebare simplă adresată parfumierului Vanina Muracciole de François Hénin: “Pot mirosi moscul?”. Uni oameni pot mirosi moscul intens, în timp ce alții doar o percepție slabă. Moscul oferă o gamă largă de mirosuri: pudrat, lemnos, puternic, animalic… Bazându-se pe această observație, Vanina a creat acordul “Mosc enigmatic”, un cocktail adevărat de mosc, pentru a explora fiecare fațetă a acestui ingredient unic și opt extracte puternice și intense Jeroboam, radicale cu mosc. Jeroboam și-a câștigat popularitea datorită concantrației și persistenței, dar și datorită prețului competitiv.

6. Unde vă putem găsi și de unde provin cele mai multe capodopere parfumate?

Venim în întâmpinarea clienților nostri cu două puncte de vânzare: unul online www.nicheparfumerie.ro și unul în Timișoara, Strada Carol Telbisz Nr. 4 , în intervarul orar L-V 10-19, S 10-15 sau chiar la miezul nopții. Cea mai mare selecție de parfumuri o avem din Italia și Franța, dar avem și branduri din Emirate, Australia și America.

7. Putem să cumpărăm parfumuri la miezul nopții?

Colecționarii și-au dorit o experiență diferită, aceea de a avea un boutique deschis doar pentru ei, acest lucru se poate întâmpla într-o oră din noapte (sau în oricare alt moment al zilei) pentru a explora intim o grădină mitică a mirosurilor extraordinare.Cei interesați ne pot suna și îi vom ajuta cu tot ce este nevoie: vom asculta și nu vom judeca, chiar daca sunt în căutarea acelui “am uitat … e ziua ta, fel de cadou” Exprimați-vă dorința și noi păstram secretul!

8. Pentru persoanele aflate în alte orașe, cum ar putea să testeze produsele?

Foarte simplu. Pe platforma noastră online, www.nicheparfumerie.ro , pentru fiecare produs individual avem disponibile eșantioane și, în funcție de brand, sample kit-uri. Am dezvoltat împreună cu clienții nostrii și cu producătorii independenți un serviciu propriu de eșantioane numit Discover Me! Pe lângă eșantioanele standard oferite de anumiți producători avem și eșantioanele noastre, disponibile pentru brandurile ce nu au un asemenea serviciu disponibil. Eșantioanele Discover Me! Sunt făcute pe loc în magazin cu număr de referință și bach pentru fiecare produs în parte. În felul acesta persoanele din țară pot proba produsele oferite de noi în România și pot descoperi mai ușor lumea extraordinară a parfumeriei artistice.

9. Cum ajutați clientul să aleagă parfumul care i se potrivește?

Fiecare parfum este compus din “note” diferite. Aceste note determină mirosul general. Notele constau în trei straturi diferite, numite note de bază, de vârf și de mijloc sau inima, și toate lucrează în sinergie pentru a crea un miros specific. Unele parfumuri, de exemplu, ar fi considerate florale și conțin diferite note precum trandafirul, gardenia sau geranium. Altele ar putea fi fructate, cu tonuri de citrice sau măr. Parfumurile exotice conțin note picante cum ar fi anasonul stelat sau chiar scorțișoara. Mirosurile de mosc și oud au un ton mai masculin, în timp ce altele pot avea mirosuri precum note de pin sau chiar piele. Totul începe cu stabilirea categoriei și a notei preferate.

10. Care sunt esențele care se potrivesc cel mai bine primăvară-vară?

Fiecare anotimp are propriile sentimente și emoții, iar cu el se găsesc mirosuri diferite. Dacă în timpul iernii aromele amețitoare, mai intense și mai calde erau cele mai apreciate, în timpul primăverii sunt recomandate aromele aerisite, fructate, florale, pudrate, și în timpul verii sunt recomandate aromele de citrice, acvatice și verzi. Este o tranziție care are sens atunci când te gândești la asta. Trebuie să găsim o cale de a echilibra vremea de afară. Dar totul este individual și “regulile” parfumurilor sunt făcute pentru a fi încălcate, așa că urmați-vă instinctul și nasul …

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.